Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Νομοτελειακή εκζήτηση

Ida- Paweł Pawlikowski


Το αγκάλιασμα στο απροσδόκητο.
Συνεχίζω και κοιτάζω το απέραντο
και εκείνο απαντά σαν στιγμαία νομοτέλεια
ή σαν ταχυδρόμος
 που φέρνει ένα γράμμα 
από το μεγάλο Πουθενά.

Ίσως τελικά
 μονάχα το Σύμπαν
 συνωμοτεί στις μεγάλες στιγμές
της απόγνωσής σου και σε σκέφτεται, 
όταν εσύ έχεις αποκοπεί
από παντού 
ή έχεις κόψει 
κάθε δίοδο επικοινωνίας. 
Τα συγκοινωνούντα δοχεία
 είναι μονάχα για να πίνονται 
στην υγειά της παράδοξης πίστης,
κάθε Κυριακή βράδυ,
 στις 20:00,
 μετά το τέλος των ειδήσεων, 
όταν το κατακάθι του καφέ 
δεν φεύγει με τίποτα
 από το νιπτήρα της κουζίνας.

 Καθημερινή εκζήτηση των φαντασμάτων της καθημερινότητας.
Μην σου φαίνεται παράλογο, το ά-λογο.


Ελένη.Μ

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Εν αναμονή

Sky 




I tell you this,
 the world
 is a huge
 neurotic bomb, 
it just waits 
for someone to
 pull the trigger.



Ελένη. Μ

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Διαλογικά ασύνδετα

Gilbert Garcin (Photographer)


Ο θόρυβος
 από το πέταγμα των σπόρων στο πιάτο
το ξεψείρισμα μιας ολόκληρης ζωής,
εκείνης της διαλογής.
Ο νους βρίσκεται 
στο καλάθι των αχρήστων,
τα έτοιμα είναι της μόδας
και προτιμώνται πιο εύκολα,
δίχως καμία δυσπιστία.
 

 Η ίδια η πραγματικότητα 
είναι
 δύο πραγματικότητες
σαν μια μύγα που κάθεται
 στη σίτα του παραθύρου
ή σαν τα δέντρα που σαν αχινοί
προσποιούνται 
το εσωτερικό ενός κυδωνιού.

 
 Επικονίαση ενός σαξοφώνου
σε νότες γνωστικές. 
Ντραμς 
ο κάθε (εγκεφαλικός)
νευρώνας μου.
Μάτια κόκκινα
 σαν αλεπού.


Ελένη.Μ

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Φιγούρες



The Dancer


-Τι έχεις;
-Προετοιμάζομαι για τον ορίζοντα.  
Παραδίνομαι στο μέσα μου έγκλημα. 



Ελένη.Μ 

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Ο κατηγορούμενος

The Trial (1962)- Franz Kafka


Θα μπορούσες να είχες ρωτήσει, 
έστω στο τέλος,
 “είσαι καλά;”
Μην ρωτήσεις το γιατί,
γνωρίζεις καλύτερα
  τα νομικά 
από εμένα.
Μα σου λείπει κάτι
σχετικά με τις
 ανθρώπινες σχέσεις. 


Ελένη.Μ

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Δεν είμαι, got it ?

The Seventh Seal (Death), 1957 - Ingmar Bergman




Ώρες- ώρες νιώθω ένας μαλάκας
ένας πολύ μεγάλος μαλάκας
και αυτό δεν έχει καμία σημασία
για κανέναν
εκτός από εμένα.
Να δίνεσαι 

και οι υπόλοιποι 
να σε 
λαμβάνουν 
ως στήριγμα.
Ξανά μαλάκας.
 

Και να δεις τι έλεγε ο Λακάν για την αγάπη… “να δίνεις αυτό που δεν έχεις σε κάποιον που δεν το θέλει”. 



Πάρτε ένα μάθημα για να σας γίνει μάθημα : 



Ελένη.Μ

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Αποδημία του εντός



Μονάχα οι γλάροι δεν αποδημούν,
όλοι οι άλλοι κάποτε θα φύγουμε.


Ελένη.Μ