Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012


Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία, αλλά δε μπορώ να κάνω το ταξίδι σας.
Είμαι επισκέπτης.
Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά..
Κι έπειτα, δε μου ανήκει.
Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει ''δικό μου είναι".
Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου, είχα πει κάποτε με υπεροψία.
Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε είναι τίποτε.
Ότι δεν έχω, καν, όνομα.
Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο.
Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάζω. Ξεχάστε με στη θάλασσα.
Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία.

Θ.Αγγελόπουλος

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Ο χορός της ζωής

Η περιοχή που χωρίζει την ψυχή απ' το μυαλό
προσβάλλεται ποικιλοτρόπως
από την εμπειρία-
Κάποιοι χάνουν όλο το μυαλό και γίνονται ψυχή:
τρελοί.
Κάποιοι χάνουν όλη την ψυχή και γίνονται μυαλό:
διανοούμενοι.
Κάποιοι τα χάνουν και τα δύο και γίνονται:
αποδεκτοί.

C.Bukowski

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Δεν τελειώσαμε φέτος!



"Κι είν' αλήθεια πως και φέτος
το φλουρί θα το βρούνε οι άλλοι.

Γιατί ο χρόνος δεν υπάρχει
Γιατί ο χρόνος είσαι εσύ και οι άλλοι
Και κανείς δε γνωρίζει η ζωή που θα βγάλει
Κι όλο αυτό είναι μια μεγάλη γιορτή.
Κι όποιος είπε "και του χρόνου"
θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος"


Στο καλό 2011! 
(δεν τα πήγες άσχημα, αν και μπορούσες και καλύτερα!)




Υγ: Προσπάθησα να σκεφτώ κάτι έξυπνο να γράψω αλλά οι στίχοι του τραγουδιού είναι τόσο περιεκτικοί που ότι κι αν έγραψα μου φαινόταν λίγο!

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Για όνειρα γλυκά

Το νανούρισμα σε όλα τα μέρη του κόσμου εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό...


Μάνος Λοΐζος - Νανούρισμα ( Ελλάδα )


Loreena McKennitt - Lullaby ( Ιρλανδία)


Goran Bregovic - Lullaby ( Σερβία )


Secret Garden - Sleepsong ( Νορβηγία )


Calexico - All the pretty little horses ( H.Π.Α )


Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Ο ύμνος της δημιουργίας


Τότε δεν υπήρχε ούτε μη-ύπαρξη ούτε ύπαρξη,
    δεν υπήρχε αέρας, ούτε ο ουρανός που βρίσκεται πέρα από αυτόν.
Τι τον σκέπαζε και πως;  Και τι τον προστάτευε;
     Υπήρχε εκεί η απύθμενος άβυσσος των υδάτων;

 Τότε δεν υπήρχε θάνατος ούτε αθανασία,
     δεν υπήρχε κανένα σημάδι διαχωρισμού της μέρας και της νύχτας.
Εκείνο το Ένα, ανέπνεε γαλήνια, χωρίς αέρα από την ίδια του την φύση,
     τίποτα άλλο δεν υπήρχε πέρα από αυτό.

Το σκότος στην αρχή σκεπαζόταν από σκοτάδι,
     το όλο ήταν αδιαχώριστο και ρευστό.
Ότι υπήρχε ήταν καινό και χωρίς μορφή,
     τότε με την μεγάλη δύναμη της θερμότητας γεννήθηκε εκείνο το Μοναδικό.

Η επιθυμία ανάβλυσε στην αρχή μέσα του,
     η επιθυμία, ο αρχικός σπόρος του νου.
Οι άγιοι που έψαξαν μέσα στις καρδιές τους,
     σκέφθηκαν ότι  ανακάλυψαν την σχέση της ύπαρξης με την μη-ύπαρξη.

Η ακτινοβολία τους εξάπλωσε φως κατά μήκος του σκότους,
     αλλά ήταν το Ένα επάνω ή ήταν κάτω;
Υπήρχε δημιουργική ισχύς εκεί και δύναμη γονιμότητας,
     κάτω υπήρχε ενέργεια και επάνω ώθηση.

Ποιος ξέρει αληθινά και ποιος μπορεί εδώ να μιλήσει γι’ αυτό;
    Πότε γεννήθηκε αυτό και από που προέρχεται αυτή η δημιουργία;
Οι θεοί ήρθαν μετά από την δημιουργία του κόσμου.
     Ποιος επομένως μπορεί να ξέρει από που προήρθε αρχικά στην ύπαρξη;

Αυτός, η πρώτη αρχή της δημιουργίας, άραγε
     σχημάτισε όλο αυτό ή δεν το σχημάτισε;
Αυτός, που το βλέμμα του ελέγχει όλο τον κόσμο στον ύψιστο ουρανό,
     σίγουρα θα ξέρει, ή ίσως να μην ξέρει.