Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014
Ραχοκοκαλιά
![]() |
| Λιμάνι Ηρακλείου Κρήτης, photographed by me |
Αυτός που πιστεύει, βρίσκεται εκεί,
πάνω από το τείχος της Ύπαρξης.
Κάτω, υπάρχει το πλεούμενο μαύρο
γι’ αυτούς που θέλουν να γίνουν σκιά.
Βαρομετρικό χαμηλό,
πάνω από το τείχος της Ύπαρξης.
Κάτω, υπάρχει το πλεούμενο μαύρο
γι’ αυτούς που θέλουν να γίνουν σκιά.
Βαρομετρικό χαμηλό,
οι αποστάσεις μεταξύ μας
ή αν το πάρεις αλλιώς
ή αν το πάρεις αλλιώς
“the Silence of the Lambs”.
Ίσως στη ραχοκοκαλιά ενός ακροπατήματος
να κρύβεται
η άλλη άκρη του νοήματος.
Ελένη.Μ
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014
Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014
Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014
Ελεγειακό ψάρεμα
| Ηράκλειο Κρήτης |
Παίρνεις κλειστά τις στροφές
στις θαλασσοταραχές,
ίλιγγος στα σκυλόψαρα
και πρίμος αγέρας
στις θαλασσοταραχές,
ίλιγγος στα σκυλόψαρα
και πρίμος αγέρας
καθώς η μαούνα γαβγίζει
στο σκίσιμο των νερών.
Στους κάβους
αραγμένο ένα ποδήλατο
αραγμένο ένα ποδήλατο
από το μεγάλο αγκίστρι
της παρυφής
της παρυφής
των θαλάσσιων ίππων.
Φώτα από βουνά
σαν ηφαίστεια
που μόλις νανουρίστηκαν,
αναποδογυρισμένα
σε επίγεια κοχύλια.
Και ύστερα
ήρθαν τα φουγάρα,
μετρώντας νυχτολούλουδα
με πήρε το σεργιάνι.
Ελένη.Μ
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014
Νομοτελειακή εκζήτηση
![]() | |
| Ida- Paweł Pawlikowski |
Το αγκάλιασμα στο απροσδόκητο.
Συνεχίζω και κοιτάζω το απέραντο
και εκείνο απαντά σαν στιγμαία νομοτέλεια
ή σαν ταχυδρόμος
Συνεχίζω και κοιτάζω το απέραντο
και εκείνο απαντά σαν στιγμαία νομοτέλεια
ή σαν ταχυδρόμος
που φέρνει ένα γράμμα
από το μεγάλο Πουθενά.
Ίσως τελικά
μονάχα το Σύμπαν
συνωμοτεί στις μεγάλες στιγμές
της απόγνωσής σου και σε σκέφτεται,
όταν εσύ έχεις αποκοπεί
από παντού
ή έχεις κόψει
κάθε δίοδο επικοινωνίας.
Τα συγκοινωνούντα δοχεία
είναι μονάχα για να πίνονται
στην υγειά της παράδοξης πίστης,
κάθε Κυριακή βράδυ,
στις 20:00,
μετά το τέλος των ειδήσεων,
στις 20:00,
μετά το τέλος των ειδήσεων,
όταν το κατακάθι του καφέ
δεν φεύγει με τίποτα
από το νιπτήρα της κουζίνας.
Καθημερινή εκζήτηση των φαντασμάτων της καθημερινότητας.
Μην σου φαίνεται παράλογο, το ά-λογο.
Ελένη.Μ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)





