Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Καλή χρονιά!
Ευτυχισμένο το 2013!



Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Σ'έμαθα πια

Annunciation-Leonardo da Vinci


Σε ιχνηλατώ
Δεν σε ψαρεύω
Μηδενιστή της ύπαρξης
Η ουλή σου σημαίνει
Έρωτας
Που τέλειωσε.
Σε έμαθα πια.
Games of mind 

Ελένη.Μ

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Στάχτες

Claude Monet 
#1

Ή ο κόσμος γεννήθηκε πολύ νωρίς
ή εγώ άργησα να τον επισκεφτώ


Ελένη.Μ 

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Ανήλεο Μηδέν

John Virtue 


Νιώθω εξαντλημένη
Ηττημένη
Κουρασμένη
Ακόμη και τα παντζάρια ματώνουν πιο πολύ από μένα
Οι στάλες τους πέφτουν βροχή
Πηχτές σαν πάχνη
Σε καλύτερη κατάσταση από το δικό μου κίβδηλο αίμα
Ψάρι διψασμένο σε έρημο
Τι κάνω Θεέ μου σ’αυτόν τον κόσμο;
Εγώ που η ίδια η ζωή με γεννά και με καταστρέφει
Όσες γέφυρες κι αν σκεφτώ
Δεν φτάνουν για να πέσω στο κενό
Κρατιέμαι από ένα φύλλο
Που ανεμοδέρνεται στις φυλλωσιές των κυπαρισσιών
Ας έρθει  μια κόλαση ή ένας παράδεισος
Ή οτιδήποτε τέλος πάντων
Να αφήσω εκεί την ύπαρξή μου
Γιατί δεν αντέχω άλλο τον πόνο του κενού μου
Ουσία αυταπάρνησης
Έγινε λάθος στο μαιευτήριο
Προοριζόμουν για εκποίηση
Όχι για νοίκιασμα.
Κι ο έρωτας..
Με παίδεψε
Με κατέστρεψε το οιδιπόδειο σύμπλεγμα
Τον έφτυσα
Και με ακολούθησε
Σε κάθε πληγή
Σε κάθε ουλή
Μπαίνει μέσα μου και με μολύνει
Χάνω τον καιρό μου με αντιβιοτικά του πρόσκαιρου
Μα και τα ουσιώδη είναι αντιστρόφως ανάλογα
Στο τίποτα φυτεύω ένα σπόρο
Κι ανθίζω ξεραμένο δέντρο
Έτοιμο να σαλπάρει
Για το διευατό εκεί.

Ελένη.Μ

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Ακανθώδες

Μέλισσες-Φωτεινή Βελεσιώτου 


Όλη η γύρη σκύβει πάνω απ΄τον ώμο μου
βουρκώνει στο σβέρκο μου,
τρέχω με φόρα προς τα πίσω 
στο λιβάδι των ανέλπιδων εραστών,
στάχυ που δάκρυσε,
δροσιές που μ'ανάβουν πυρετούς,
με σταυρώνουν οι ομορφιές
στον ήλιο,
σχηματίζω τ΄όνομά σου 
σε ένα αστέρι
που δεν θα λάμψει ποτέ.

Ελένη.Μ 

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Ανελεύθερη τελεία



Μωρό μου για μένα πάντα θα είσαι η δροσιά ενός άνθους
Που λησμονώ το βλεφάρισμα του αρώματός σου
Έχω το πράττειν του αισθάνεσθαι
Ακόμη κι αυτό το λουλούδι δεν μεγαλώνει με τη δική του ελευθερία

Ελένη.Μ

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

In The Fog

It's strange to wander in the fog!
A lonely bush, a lonely stone,
No tree can see the other one,
And one is all alone.

The world was full of friends back then,
As life was light to me;
But now the fog has come,
And no one can I see.

Truly, no one is wise,
Who does not know the dark
Which inevitably and silently
Does from others him part.

It's strange to wander in the fog!
Life is loneliness
No Man knows the other one,
And one is all alone.

[Hermann Hesse]